sunnuntai 9. huhtikuuta 2017

Viikon kivat



1. loistavasti toiminut terveydenhoitojärjestelmä
2. isovelin vierailu
3. kyläily äitin luona
4. hyvin sujuneet kaupat Facebook- kirppiksellä
5. valokuvaus

Mulla on toinen nilkka reistaillu nyt taas kuukauden verran, ja keskiviikkona koitin varovaisesti soitella josko mulla olisi tulossa jokin kontrolliaika sairaalaan. Mulla kävikin hyvä tuuri, ja sain ajan kahden päivän päähän. Torstaina ihana labrahoitaja otti verikokeet vaikka en ollu varannutkaan aikaa, sen sijaan että olisi passittanut oikeaoppisesti toiseen labraan.
Perjantaina olin lääkärin jälkeen loppupäivän sairaslomalla, ja isoveli tuli pitämään mulle seuraa ilman mitään kiirettä. Nyt on nilkka kunnossa ja elämä hymyilee. Kiitollinen hyvästä hoidosta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti