torstai 3. elokuuta 2017

Onko loma tehnyt tehtävänsä?



Palasin viime viikolla töihin viiden viikon kesäloman jälkeen, ja työmoodi napsahti heti kivasti päälle. Sunnuntaina ei ollu minkäänlaisia loman loppumisblueseja, eli toisin sanoen loman loppuminen ei ahdistanut yhtään. Luulen, että tähän oli syynä juurikin se, että loma on tehnyt tehtävänsä. Lomaa oli riittävästi, ja se on ollut erittäin onnistunut ja rentouttava. Arki itsessään on niin aikataulutettua, joten nautin kun lomalla ei ollut liian usein mitään sovittuja ja suunniteltuja menoja. Hitaat ja rauhalliset aamut kävi tutuiksi. Aamupalaa syödessä sai käydä rauhassa some kanavia ja päivän uutisia läpi. Unirytmi ei kääntyny missään vaiheessa päälaelleen, heräsin automaattisesti aamuisin kahdeksan kieppeillä. Uskon myös sen vaikuttaneen siihen, että työmoodi löytyi helposti. Koko loman olen tehnyt asioita, jotka sillä hetkellä huvittavat. Treeneistä olen pitänyt kiinni, ja niitä on tehty ahkerasti mutta kaikesta muusta olen löysäillyt oikein huolella. Siitä tuli tänään tasan kuukausi, kun olen viimeksi kirjautunut bloggeriin. Loma on mennyt niin rentoutuessa ja nollatessa, joten koin tärkeäksi jättää myös bloggaamisen ja kaiken siihen liittyvän hetkeksi aikaa.
Nyt uusilla energioilla kohti syksyn haasteita!

2 kommenttia:

  1. Kuulostaapa ihanalta kun joku sanoo, että lomaa on ollut riittävästi ja että se on ollut onnistunut. Mulla on loma vasta syksyllä joten olen nähnyt työkavereiden lähtevän ja palaavan lomalta. Järjestäen kaikki kitisevät kuinka loma loppui kesken ja säät oli huonot.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kovin montaa lämmintä päivää ei omaan lomaanikaan mahtunut, mutta se ei haitannu. Tänä vuonna oivalsin sen, että onnistunut ja hyvä kesäloma ei ole keleistä kiinni.
      Ihanaa lomaa sinulle sitten kun sen aika on! :)

      Poista